zondag 15 juli 2012

met oprechte deelneming


dit soort kaartjes hebben we helaas ook wel eens nodig
en ik had niets meer in voorraad
dus vandaar dit kaartje eigenlijk vrij simpel gemaakt
witte kaart met de voorkant kaartje van de exion geplakt
verder spelbinders gebruikt een magnolia swirl en de klimop van
marianne  de tekst heb ik op de pc geschreven

verder wil ik mijn nieuwe volgers heel hartelijk welkom heten
er zijn er echt weer een paar bijgekomen van de week
wat vind ik dat leuk ik zit al op meer dan 70 volgers
helemaal geweldig vind ik het

ik wens iedereen heel veel freubelplezier
en geniet van de dingen die je doet

      lieve groetjes van gré

10 opmerkingen:

Unknown zei

Condoleance-kaarten zijn het mooiste wanneer ze zo rustig zijn zoals die van jou Gré, vind 'm chic zo. Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.com

Rosina zei

Wat een mooi condolancekaartje Gré,
die kaartjes worden altijd erg gewaardeerd door diegene die iemand verloren hebben....
groetjes Rosina

Willy's creations zei

Heel mooi...rustige uitstraling...heel gepast.

Groetjes,Willy

Maia zei

Helaas heb ik er zaterdag ook eentjemoeten maken maar ik heb het niet op de foto gezet.
Zo eenvoudig en simpel vind ik ze ook het mooist hoor!
Fijne week
Lieve groet Maia

Henriëtte zei

Een prachtige kaart, heel stijlvol.

Groetjes Henriette

Patricia zei

PRACHTIGE kaart Gre!!!!
Groetjes Patricia

Marjolijn van Elsberg zei

Mooi kaartje voor een moeilijk moment!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gre.

Liefs Riet.

Crea Astrid zei

Wat een mprachtige kaart met deze mal.

Groetjes Astrid.

Carola zei

Een heel stijlvolle kaart. Mooi gebruik van de mallen op deze manier.
Groetjes Carola