vrijdag 14 december 2012

dt studio light


hallo lieve bloggers

eindelijk kan ik het vertellen
ik ga deel uitmaken van het disign team bij  studio light
een paar weken terug was er een oproep dat ze
team leden zochten , daar heb ik goed over na gedacht
omdat ik het best heel druk heb met m n werk vol continu
en ook best veel kaarten maak voor kanjers
maar ik heb besloten om ja te zeggen
we kregen een pakketje thuisgestuurd en daar moest je wat van maken
dit kaartje is er 1 van  het plaatje is een knipvel van
http://studiolightblog.blogspot.com/  het disign papier is van een blokje
welke weet ik niet meer    in januari gaan we van start
dan komen er ook weer nieuwe dingen uit
ik zou zeggen ga eens een kijkje nemen op het blog van
studio light en word volger er is een leuke candy
staat bij mij links boven  bij 200 volgers krijg je een abonnement
verder ben ik ook heel benieuwd wie de andere disigners zijn


       ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend
zelf moet ik werken het weekend
en heel erg veel freubelplezier

            groetjes van gré




21 opmerkingen:

Mihaela zei

WOW, those flowers looks gorgeous!!!

jolanda zei

gefeliciteerd.
mooi kaartje

chantal zei

proficiat hoor! Een uitdaging bij. Wat heb je een leuke kaart gemaakt. Je kerstkaarten zijn supermooi!
liefs Chantal

Anoniem zei

Hee Gre!
Wat een super leuk berichtje, we zijn blij met jou aandeel in ons team!
Groetjes!

Erica ♥ zei

Hoiii Gré,

Jij ook gefeliciteerd, we zijn nu
collega's :)
We zullen het vast erg leuk gaan
krijgen, je maakt ook heel erg
mooie kaarten !

Gezellige dagen, grtjs Erica ☼

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,

gefeliciteerd..wat leuk dat je in het DT zit van Studio Light...je kaartje is weer prachtig..

Liefs van Ans

Aleida zei

Mooi kaartje, Gré!
Leuk dat we teammaatjes worden!
groetjes,

Jopie zei

Hoi Gré
Wat geweldig nieuws dat je designer bent geworden een hele eer hoor en je hebt weer een prachtige kaart gemaakt super!
veel liefs van Jopie

Unknown zei

oh wat leuk Gré! Proficiat en veel plezier met en bij het team. Gaaf kaartje heb je gemaakt, leuk met die swirls! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Liesbeth zei

Mooi plekje voor je Gré, gefeliciteerd hoor, en vooral veel plezier.
groetjes Liesbeth

Diny zei

Wat leuk zeg! Zal je het wel druk krijgen....maar als het goed is zien we af en toe wel wat voorbij komen van je zeker!
Mooie kaart heb je weer gemaakt.

Liefs Diny

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gefeliciteerd Gré, je kaart is prachtig.

groetjes jolande

Marlies zei

Gefeliciteerd met je DT-schap! Super leuk voor je en je hebt een prachtige kaart gemaakt!!

Henriëtte zei

Super Gre, gefeliciteerd.
Prachtige creatie heb je weer gemaakt.

Liefs Henriette.

Patricia Wanten zei

Proficiat hoor! Ik vraag me af hoe die supervrouwen dat allemaal voor mekaar krijgen, werken, huishouding, hobby en dan ook nog zulke uitdagingen aangaan. Ik doe het je niet na. Zou bijna vergeten te vertellen dat je kaart super is.
Groetjes
Patricia

RosesMarijke zei

Wat leuk Gre, dat zal zeker lukken hoor met die mooie kaarten van jou!
En deze is ook weer schitterend!!
xxMarijke

Giny zei

Hoi Gre.

Bedankt voor je reactie op mijn kerstkaartjes.
Het blijft een lief beertje hè.
Jou kaartjes zijn ook prachtig.

Groetjes Giny

Crea Astrid zei

Wat leuk Gré, gefeliciteerd hoor! Je hebt al een prachtige kaart gemaakt met deze mooie bloem. Het achtergrond papier is ook er mooi van kleur.

Alvast een fijne dagen toegewenst.

Groetjes Astrid.

Carola zei

Hoi Gré, gefeliciteerd dat je gekozen bent voor het designteam.
Ook dit is weer een beeldige kaart met een mooie 3D.
Ik wens je fijne feestdagen en een creatief 2013!
Groetjes Carola

Elly zei

Heel mooi Gré! Wat gaaf dat je in een DT zit!! Succes hoor !!

groetjes, Elly

Rosina zei

Gefeliciteerd nog Gré met je DT bij Studio Light
had je post van vrijdag gemist....
Dat gaat jou vast lukken om daar mooie dingen voor te maken, zoals deze leuke kaart....knap gedaan hoor

groetjes
Rosina