zondag 10 februari 2013

vlinders

iets heel anders dan een kaartje
ik ging naar de winkel voor een uiltje
van marianne disign
en kom terug met een vlinder van md
het is heel erg leuk om te maken
van het uiltje kan je ook een eierwarmer maken
maar dan moet je naaien
en daar heb ik zo n hekel aan en aan borduren ook
de collectables gaan door allerlei papier
en ook vilt heb het geprobeerd  ging heel goed
alleen het hele dunne papier valt na het snijden er uit
en dan kan je niet meer embossen en dat is zonde
maar ik ga als ik weer een paar dagen vrij ben
een slinger maken van glanspapier voor in de gang
en dan met steentjes als oogjes enz je kan ze ook aan elkaar plakken
en dan een vulling erin van watten of iets
haha ik bedenk me net dat het net is of ik aandelen heb in md
humhum was het maar waar hahaha

maar in ieder geval mijn zondag was goed gevuld met freubelen
iedereen weer heel erg bedankt voor de lieve reakties op mijn vorige post

heel veel freubelplezier

   groetjes van Gré

17 opmerkingen:

Aleida zei

Fijn dat je geen spijt hebt van je "ruil" van de uil tegen de vlinder. Ziet er erg leuk uit!
groetjes,

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, jij de vlinder ik de uil, wat zijn ze leuk hè, supermooi gemaakt!

Marrie zei

Hallo Gre,

Wat ziet dat er leuk uit en vlinders zijn zo leuk je kan ze overal bij gebruiken maar ik moet zeggen dat ik de uil ook heel leuk vind ik heb ook geen aandelen hoor.

Lieve groetjes Marrie

Mihaela zei

Beautiful butterflies!!!

Ans Gilbert zei

Hoi Gré
de vlinders zien er super uit, ben benieuwd naar je slinger...

Liefs van Ans

Jokecreatief zei

Ziet er leuk uit hoor al die vlindertjes. Ben benieuwd hoe de slinger wordt.
groetjes Joke.

Anoniem zei

Wat ziet dit er super leuk uit Gré.

Groetjes Jannie

Rosina zei

Wat een super leuke vlinders Gré....
heel leuk zo op die standaard
groetjes Rosina

Danoesja zei

Hoi Gré

Wat een prachtige vlinders, kan me voorstellen dat je die niet kon weerstaan.
Nog gefeliciteerd met je mooie gewonnen candy.

Lieve groetjes
Danoesja

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige vlinders heb je gemaakt, leuk zo op het hart.

groetjes jolande

Erica ♥ zei

Hee Gré,

Ik vind die vlinders echt te gek
hoe je dat gedaan hebt, ik heb hem
ook en het is echt een lieffie.

Blogger is echt van slag, hoor het nu
al van meerdere mensen, want jij
komt ook niet in de update voor, ja
2 weken geleden voor het laatst,
dus klopt niks van.
Balen hoor, hoop dat het snel weer
in orde is.

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creaties heb je ervan gemaakt. Mooi met het glitter erbij. Leuk ook hoe je dat schrijft, ga je voor uiltjes en kom je met vlinders terug.

Greotejs, Astrid.

marian zei

Heel leuk zo al die vlinders, je kan hem maken zoals je wil. Misschien ook leuk in bloemetje.
Groetjes Marian

Willy's creations zei

Ziet er leuk uit.

Groetjes,Willy

Marlies zei

Hele mooie vrolijke vlinders! Hoe de uil mal eruit ziet weet ik niet maar de vlinders zijn prachtig! groetjes, Marlies

Anja zei

Hallo Gre,

wat een schattige vlinders, op dat hart komen ze wel heel erg mooi uit. Het zijn weer hele leuke mallen hé.

Vriendelijke groetjes Anja

Unknown zei

Schattig geheel Gré.

Lieve groetjes Suze