zondag 23 februari 2014

flessenpost

weer eens wat anders als een gewoon kaartje
een fles kaart kant en klaar gekocht
vond het leuk voor mijn zwager zijn verjaardag
aan de binnenkant geld geplakt
het plaatje van internet
en de rest spreekt voor zich
ben nu even bezig met een opdracht paaskaarten
maar dat wil niet opschieten heb er geen inspiratie voor
heb eigenlijk niets met pasen   maar ja moet toch af
het zijn er maar 10 heb er 5 klaar  maar ga eerst weer een paar dagen werken
heel veel freubelplezier allemaal

  groetjes van Gré

25 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke kaart Gré,

groetjes jolande

Neline zei

Leuk gemaakt weer Gré!
groetjes
Neline

Willy's creations zei

Leuke mannenkaart heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Richtsje zei

Leuk bedacht Gré! En vervolgens ook nog heel mooi gemaakt, een prima en prachtig geheel!

Groetjes en succes met het maken van de paaskaarten!
Richtje

Erica ♥ zei

Dat is zeker een hele leuke kaart,
ik vind hem super mooi ☺

Een fijne zondag nog met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

jolanda zei

heel erg mooi gedaan

Aleida zei

Sterkte met je laatste paaskaarten!
Deze is in ieder geval heel leuk geworden.
groetjes,

Diny zei

Wat een leuk flessenkaartje Gre!
Moet je weten dat ik iets op mijn bureau heb liggen....juist ja....een fles met een bootje erin!
Ik dacht ook aan flessenpost...haha.
Veel succes met je paaskaarten.

Groetjes,
Diny

Rosina zei

Heel mooi je flessenhanger Gré...heel mooi om een cadeautje op te fleuren...Verder succes met je paaskaartjes....
Ook wens ik je veel plezier met je werk de komende dagen....

groetjes en nog een fijne zondag...
Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,
Wat leuk deze kaart in een flesmodel, je hebt de voorkant mooi bewerkt, ik wens je veel succes met je paaskaarten, liefs Ans

Anoniem zei

Hallo Gré,wat een super gaaf kado heb je gemaakt.
Ziet er heel mooi uit.
Succes met de paaskaarten.
Groetjes Jannie

Antoinette Voorn zei

Gaaf hoor Gré mooi gemaakt en gaaf plaatje!

Anita Meijer zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Gre, super.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Schitterende kaart Gré.

Groetjes,
Nans

Patricia zei

Oh leuk zeg Gre, weer eens wat anders! Super bewerkt!
Gr Patricia

Unknown zei

Hij is super Gré, vind 'm keigaaf uitgewerkt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Jopie zei

Hoi Gré,
Ja ik zou me haast weer moeten voorstellen hè haha maar ik ben er weer.
wat leuk die fles en je hebt hem ook leuk versiert, inderdaad leuk voor een man.
liefs jopie

anncreatief zei

Wat een prachtige kaart Gre.
Liefs Anneke

Lia zei

Wat heb je dit leuk gemaakt Gré,
groetjes Lia

RosesMarijke zei

Wat een mooie kaartjes allemaal Gre,geweldig hoor!!

Maia zei

Dit is nog eens een leuke kaart voor een man!
Mooi die files, super plaatje en prachtig papier!
Fijn weekend!
Groetjes Maia

Marrie zei

Hallo Gre,

Whoo ik vind dit een leuke mannen kaart Gre ik vind het zelf altijd moeilijk om ze te maken maar die van jou vind ik heel mooi!!

Lieve groetjes Marrie

Sylvia zei

Prachtige mannenkaart, heel mooi gemaakt.

Groetjes Sylvia

Crea Astrid zei

Wat een leuke flessenpost kaart. Mooi plaatje heb je er ook voor gebruikt.
Succes met de paaskaarten maken.

Lieve groetjes, Astrid.

Wil Frutsel zei

Prachtige flessenpost heb je gemaakt, leuk ideetje.
liefs Wilma