maandag 11 oktober 2010

weekendje vrij


dit is het resultaat
van een weekendje vrij zijn
mijn mannetje moest dit keer werken
heerlijk was het
zaterdag wel naar het atlas hotel geweest
het was heel leuk
ook omdat je allerlei mensen nu in het echhie ontmoet
en ik heb niet zo veel gekocht hahahahaha
ook nog een theezakjes houder van tilda papier gemaakt
maar die is al onderweg naar mijn sch zusje
die een opkikkertje nodig had
volgend weekend ben ik toevallig ook vrij
haha ik weet echt niet wat ik dan moet doen
groetjes gré

7 opmerkingen:

Unknown zei

Wauww Gre dat is een productief weekend geweest zeg heerlijk.
En wat leuk dat ik je nu in het echt heb gezien Geweldig.

Groetjes Suze

daisy zei

hoi gre
leuke dingen heb je weer gemaakt
vooral die met die kaarsjes.
wij waren vrijdag naar de creabeurs in atlas geweest, veel gezien maar weinig gekocht.

groetjes

Thea zei

Hoi Gré
Leuke spulletjes heb je allemaal gemaakt, super!
Groetjes Thea

Aleida zei

Zo, jaloursmakend! Wat een productie! En nog mooi ook, het ziet er geweldig uit.

Nee, geen flauw idee wat je volgend weekend moet gaan doen. ;-)
groetjes,

Lia zei

Hoi Gré

Inderdaad, na l dit moois, vraag je je af, wat moet ik nu volgende weekend?
Nou..............denk dat je wel iets nuttigs bedenk, jou kennende.

groetjes Lia

Marrie zei

Hallo Gre

Wat heb je veel leuke dingen gemaakt.
Lekker he als je zo veel tijd voor je hobby heb.
Ik ben benieuwd wat je dit weekende
gaat maken.

Groetjes Marrie

Gerd@ zei

Hoi Grè je hebt je tijd goed en mooi besteed erg leuk allemaal
X Gerda