zondag 19 februari 2012

mijn zusje 50 jaar


binnenkort word mijn zusje 50
ze houd helemaal niet van frutsels op kaarten
maar dit is toch wel rustig
het malletje van het bloemen mandje heb ik gister gekocht
van marianne
nee echt geen papier gekocht
de bloemetjes zijn geponst met kreaxion papier
dat is lekker glitter
en het ovale malletje van marianne is ook van glitter papier
de hartjes in de bloempjes zijn kraaltjes
en de takjes zijn van een ms pons

verder wens ik jullie allemaal een fijne zondag verder
met heel veel freubelplezier
en ik zag dat ik er ook weer een nieuwe volger bij hebt
heel erg leuk dat je komt kijken

groetjes van gré

12 opmerkingen:

Unknown zei

Een hele mooie kaart Gré , heel sjiek .

Lieve groetjes SUze

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, mooi hoe je het mandje hebt gevuld met de bloemen.

groetjes jolande

Liesbeth zei

Mooi gemaakt zo Gré, heeft een chique uitstraling.
gr. Liesbeth

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! en wat goed dat je je hebt kunnen inhouden en geen papier gekocht hebt.
groetjes,

Unknown zei

Je hebt een pracht van een kaart voor je zus gemaakt Gré! Alvast proficiat met haar 50e!! Groetjes, Ira

Tinie zei

Super!!! Zo stijlvol, prachtig!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Wat een prachtige kaart Gre! Heel chique en stijlvol met een prachtige mand met bloemen! groetjes, Marlies

Marrie zei

Hallo Gre,

Wat heb je dat weer mooi gemaakt.
Alvast gefeliciteerd met je zus.

Groetjes Marrie

Martha zei

Wat een super mooie kaart!! Erg leuk inderdaad, dat mandje met bloemen!!
Groetjes,
Martha

Patricia zei

Prachtig Gre!!!!
en alvast gefeliciteerd!
Groetjes Patricia

Willy's creations zei

Mooi...en zo fijntjes.

Groetjes,Willy

Anja zei

Hallo Gre, een prachtig kaartje.Lief z'n heel wit kaartje met maar een klein beetje kleur.En wat is het toch moeilijk hé om niet alles te kopen... er is elke keer weer zoveel nieuws te koop...groetjes Anja.