vrijdag 13 december 2013

mannen kaartje

de kerstspulletjes heb ik nu echt even op geruimd
het was gewoon niet leuk meer
van de week een heleboel kaartjes zitten maken uit een kerst boek
simpel het design papier zat er in het plaatje er op en klaar is je kerstkaart
volgend jaar doe ik het anders hoor
elke maand een paar
maar goed nu heb ik een mannen kaartje gemaakt
tussen het meetlatje kun je geld doen
leuk voor een man
nu moet ik kinderkaartjes maken daar ben ik ook doorheen

ik wens jullie een fijn freubel weekend
ik moet werken t m woensdag

lieve groetjes van Gré





15 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Leuk mannenkaartje! Goed idee om het meetlatje zo te gebruiken!

groetjes van Ank

Rosina zei

Hele mooie mannenkaart Gré....leuk die meetlat en ook handig ....

groetjes Rosina

Aleida zei

Mooie mannenkaart!
Ik moet ook nodig met verjaardagskaarten aan de gang. Geen straf, heb nog heel mooi materiaal liggen ;-)
groetjes,

Sylvia zei

Prachtige mannenkaart.

Groetjes Sylvia

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,
leuke, stoere mannenkaart heb je gemaakt ik vind dat lint met meten is weten super..liefs Ans

nans'creablog zei

Ziet er lekker stoer uit Gré. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke mannenkaart Gré.

groetjes jolande

Maia zei

Door die mooie stansen zie ik nu overal van die prachtige mannenkaarten op de blogs!
Deze van jou is ook schitterend en ook leuk dat je er zelf nog iets in kunt stoppen.
Fijn weekend
lievegroet Maia

Antoinette Voorn zei

Wat een topper van een kaart. Super hoe je die gemaakt hebt!

Giny zei

Leuk gedaan een echte stoere mannenkaart. Super!!!,

Anita Meijer zei

Wat een prachtige mannenkaart Gré, supermooi.
Liefs van Anita

Diny zei

Prachtige mannenkaart Gre....leuk gedaan.

Groetjes Diny

Anja zei

Hallo Gre,

hoe leuk kan het zijn, een mannenkaart geweldig leuk met die stans van de hamer en een meetlint.

Groetjes Anja

Marrie zei

Hallo Gre,

Wat een prachtige mannen kaart heb je gemaakt leuk is deze Marianne stans he!

Lieve groetjes Marrie

Unknown zei

Ha ha ha! Ik moet echt lachen om ons vrouwen Gré, want ik geloof dat wij allemaal plannen maken om volgend jaar toch écht bijtijds te beginnen met de kerstkaarten, maar of het lukt? Zien we volgend jaar wel weer ;-) Je mannenkaart is lekker stoer, enig met die meetlat! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner