dinsdag 18 februari 2014


de binnenkant
een kaartje gemaakt met het mooie papier van janneke brinkman
het is wel een poosje geleden weer dat ik wat plaatste
maar de tijd      maak wel veel kaartjes tussendoor hoor
maar dan heb je weer geen tijd om te plaatsen of te bloggen
het word tijd ik ik stop met werken hahaha
maar nog een klein jaartje ben ik klaar
allemaal weer bedankt voor de lieve reakties
en een hele fijne vakantie  voor wie vakantie heeft en anders heel veel freubelplezier

  lieve groetjes van Gré

18 opmerkingen:

Lia zei

Superleuk kaartje Gré,

groetjes Lia

Richtsje zei

Prachtig Gré, wat een supermooi kaartje is dit geworden! En die zak met tijd....die hoef ik dan niet door te geven....nog een jaartje! Dat lijkt me heerlijk voor je want ik lees zo af en toe bij jou dat je nog altijd onregelmatige diensten draait...knap hoor! Lekker dat het eind dan toch in zicht komt, heb je meer tijd om zulke schitterende kaarten te maken!!

Groetjes Richtje

Tinie zei

Wat een gave tekst Gre, ik vind het een super mooie kaart en inderdaad het papier is wel ontzettend mooi!!!

Groetjes Tinie

jolanda zei

mooi lief kaartje

Patricia zei

Prachtig weer Gre!!!
Gr Patricia

Diny zei

Prachtig kaartje Gre....en het papier van Janneke Brinkman is inderdaad heel erg mooi!

Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,
Wij hebben pas volgende week vakantie, je kaartje is een schatje, mooi papier en een lief plaatje ??
Liefs Ans

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Gré.

Groetjes,
Nans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart Gré.

groetjes jolande

Rosina zei

Heel mooi je kaartje Gré...prachtig papier en harten als border is ook TOP!!!

groetjes Rosina

anncreatief zei

Een mooie kaart heb gemaakt,ik vind hem prachtig.
Liefs Anneke

Aleida zei

Een hele mooie kaart!
Ach ja, als ze potjes tijd zouden verkopen.....
groetjes,

Anita Meijer zei

Wat een supermooi kaartje Gré, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en erg mooi papier. Mooi ook, hoe je de binnenkant hebt verwerkt.

Groetjes, Astrid.

Unknown zei

Wat snoezig Gré, erg leuk kaartje met dat mooie stijlvolle papier! Maar vakantie laat nog wel even op zich wachten, zitten nu nog in ons hoogseizoen ;-) Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een mooie tekst Gre en dat kaartje erbij is een super geheel geworden. Kan me voorstellen als je werkt je minder tijd hebt om te freubelen. Zelfs als je niet werkt. Ben weer in de lucht en wens je een gezellig weekend. Lida

Erica ♥ zei

Dat is weer een schitterende kaart,
hele mooie kleuren, toppie Gré ☺

Een heel fijn weekend met heel
veel leuke dingen en knutselen.

Veel liefsss van Erica ☼
{Heidebloempjuh}

Marrie zei

Hallo Gre,

Wat is deze kaart mooi en nog in mijn lievelings kleuren toppie hoor!!

Lieve groetjes Marrie