zondag 3 maart 2013

een riverdale ????

afgelopen week heb ik samen met mijn lieve nichtje
een riverdale gemaakt   hhmmhhmm  nou ja we dachten dat
het een riverdale was maar niet dus
maar wij vonden dit leuk mijn nicht heeft pas een huisje en kan daar mooi hangen
ze wil hem boven de tv  en ja eigenlijk ik ook de afmeting is 100x50 cm
deze heeft mijn nichtje gemaakt met schelpen zand en steentjes
de letters zijn van de xenos

deze met de roosjes is van mij heel leuk om te doen
waarom ik geen witte rand heb komt omdat hij bij mij op een
witte muur komt bij mijn nichtje op een grijze muur
wat anders dan een kaartje maar wilde dit toch aan jullie laten zien

weer heel veel dank voor de lieve berichtjes
en heel erg veel freubelplezier

       lieve groetjes van Gré





Follow my blog with Bloglovin

20 opmerkingen:

Aleida zei

Heel leuk gemaakt! Maar wat is een "riverdale"?
groetjes,

Jokecreatief zei

Hele mooie spreuk, prachtig gemaakt beiden.
groetjes Joke.

Tinie zei

Wat een idee en wat ontzettend mooi gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Richtsje zei

Heel leuk gedaan en wat zal dit mooi aan jullie wanden staan!! Het ziet er heel gaaf uit!

Groetjes Richtje

Rosina zei

Heel erg leuk gemaakt Gré....leuke decoraties...
groetjes Rosina

marian zei

Die hebben jullie heel leuk gemaakt. Het hoeft toch ook niet persee een kaart te zijn, iedere creatie is leuk om te laten zien. Het is tenslatte handmade...
Groetjes Marian

Erica ♥ zei

Jaaaa die eerste kan wel door hoor
voor een Riverdale, hahahah
geweldig toch, leuk bedacht ook van
jullie. Die met de roosjes is ook
geweldig hoor.
Zeker weer eens wat anders dan een
kaartje, super ☺

Fijne en gezellige zondag nog :)
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,
ze zien er allebei heel leuk uit, maar wat is een Riverdale??

Zal vast heel leuk staan aan de muur...liefs van Ans

Anita Meijer zei

Wat ziet dit er super uit Gré, wat zal dat mooi staan bij jullie op de muur, top.
Liefs van Anita

Maia zei

Gezellig samen freubelen met je nichtje,
Mooi de verschillende creaties met een super spreuk!
Fijne week
Lieve groet Maia

Neline zei

Dat ziet er leuk uit! Zal vast mooi staan aan de muur,
groetjes
Neline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat leuk verzonnen, ziet er prachtig uit, zal vast mooi hangen aan de muur.

groetjes jolande

Neltine zei

Wat is dit mooi Gré. Prachtig gedaan joh. Een prachtig resultaat!!

groetjes,
Neltine

Patricia zei

Wat een WAANZINNIG leuk idee zeg!
Mooi gemaakt Gre!!!
Gr Patricia

Unknown zei

Who needs Riverdale als je dit zelf kunt maken? Is supermooi geworden en wat leuk om dat samen te maken! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Marlies zei

Wat een leuk idee en prachtig gemaakt!! Mooier dan Riverdale, dit is origineler! groetjes, Marlies

Antoinette Voorn zei

Beste Gré,

Bij deze ben ik op dit blog terechtgekomen via het blog van "Anita en haar kaarten" vandaar..
Als eerste vind ik je blog hartstikke leuk! Je maakt echt hele mooie creaties en super kaarten en ben direkt volger geworden! Ook om zo bij elkaar inspiratie op te doen, leuk toch? Je Riverdale is echt toppie! Hoop dat je bij mij ook een bezoekje brengt en misschien ook volger wilt worden?

Heel Fijn weekend en groetjes
Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Crea Astrid zei

WAt heb je dit prachtige gemaakt. Zal bij allebei erg mooi staan op de muur.

Groetjes, Astrid.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wel een leuk idee Gré,

Inderdaad weer eens wat anders en toch ook leuk om te zien. Hoop dat het leuk op jullie muur zal staan.
Het hoeft toch niet speciaal Riverdale te zijn. Eigen inbreng wordt altijd gewaarderd. Gezellige groetjes Lida

Marieke zei

Wat een gave creaties zeg, ik zal ze inderdaad ook zo in mijn huiskamer hangen! Net echt riverdale haha!

Groetjes van Marieke