woensdag 27 maart 2013

laatste graphic 45

het laatste kaartje gemaakt uit het vel van graphic 45 maart wat we op de demo dagen bij doe @ ding hebben gemaakt uit 1 vel haal je dus 3 kaartjes scrol naar beneden om de andere te zien vind het van dat mooie papier nu is bijna alles op heb nog 2 kleine stukjes dat is wat ik gister heb gedaan en nog wat kinder kaartjes maar die laat ik bijna nooit zien ik stuur ze namelijk ook anoniem verder wens ik jullie prachtig mooi weer en heel veel freubelplezier bedankt voor de lieve reakties lieve groetjes van gré

24 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,
ook deze is weer erg mooi, kan ook bijna niet anders, het papier is zo superleuk..liefs van Ans

Antoinette Voorn zei

Prachtige kaart! Super mooi met paars.

Gr Antoinette

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit.

Groetjes,Willy

Jopie zei

Wat een schatje weer Gré en als ik wist wanneer je je trouwdag had dan kreeg je een kaartje van me haha. Het is prachtig papier dat je gebruikt hebt.
lieve groetjes jopie

marian zei

Hele mooi kaart, nu ga je toch voor April...
Groetjes Marian

Unknown zei

En ook dit is weer een supermooi kaartje Gré! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Rosina zei

Wat een heerlijk mooi kaartje Gré...wat een prachtig papier is dat toch....een echt TOPPERTJE!!!!
groetjes Rosina

Riannerizanti.blogspot.nl zei

ook dit is een super mooi kaartje met mooie kleuren.
Groetjes Rianne

Aleida zei

Hele mooie kleuren en plaatjes. Super gedaan!
groetjes,

Anita Meijer zei

Oh wauw Gré wat een supermooie kaart heb je gemaakt, hij is werkelijk prachtig.
Liefs van Anita

Marlies zei

Een hele mooie kaart en wat een mooi papier! groetjes, Marlies

Unknown zei

Schitterende kaart Gré, en wat zijn deze kleuren mooi zeg echt genieten van je kaart

liefs Suze

Riet zei

Wat een prachtige kaart Gre.

Liefs Riet.

Diny zei

Het is weer een prachtige kaart Gre....en ja...jammer dat je mooie papier bijna op is....maar je hebt er mooie kaarten mee gemaakt.

groetjes Diny

Richtsje zei

Prachtig Gré, dit papier is ook zo geweldig leuk om iets mee te maken! Jij hebt er een geweldige mooie kaart meegemaakt...helemaal top!

Groetjes Richtje

Giny zei

Mooie kleuren Gré, prachtig kaartje

Erica ♥ zei

He is zeker prachtig papier, en je
hebt er weer een schitterende kaart
mee gemaakt.
Heerlijk dat je weer zo lekker aan
het knutselen bent geweest.
Ik ben aan dit papier nog steeds niet
begonnen, maar ik heb wel al weer
4 andere kaartjes gemaakt deze week,
dus ik ben wel goed op weg ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

jolanda zei

mooi kaartje

RosesMarijke zei

Wat een prachtige kaart weer....heel mooi! xx marijke

Liesbeth zei

Geweldig Gré, dat heb je erg zuinig gedaan, 3 kaartjes uit 1 vel, dat lukt mij nou nooit.
Fijn weekend.
Gr. Liesbeth

Marrie zei

Hallo Gre,

Wat zijn het weer prachtige kaarten met heel mooi papier.
Even op je vraag terug te komen ik maak nooit een standaard voor mijn kaarten.
Wat ik doe is ik stans 2x de basis van mijn kaart en plak die aan de bovenkant zo'n 2 centimeter op elkaar en zo heb je een kaart die blijf staan en je hem ook aan de binnenkant kan bekijken.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo ik vind het altijd zo moeilijk om uit te leggen.
Fijne Paasdagen.

Lieve groetjes Marrie

Doris knippenenplakken zei

Hoi Gré,
Wat een leuk kaartje ,schitterend gedaan.
Groetjes Doris

Doris knippenenplakken zei

Hoi Gré,
Wat een leuk kaartje ,schitterend gedaan.
Groetjes Doris

Marjolijn van Elsberg zei

Ik moet zeggen dat het toch wel heel erg mooie stansjes zijn, en weer een prachtig kaartje Gré.