woensdag 13 maart 2013

snoepjes

het word weer eens tijd voor een kaartje deze is gemaakt van allemaal restpapier met een knipvel van studio light een echt snoepkaartje de laatste tijd erg druk geweest het weekend naar de demo dagen van doe a ding geweest kijk eens op dit blog van erica daar kan je het verslag lezen hoop alleen dat ik dit goed heb gedaan verder wil ik mijn nieuwe volgers weer welkom heten zit al aan de honderd ik ga bestuderen hoe ik een candy moet doen en als ik het weet komt tie er helaas moet ik gaan werken maar ik wens jullie heel veel freubelplezier lieve groetjes van gré

18 opmerkingen:

Richtsje zei

Lekker vrolijk en zoet kaartje Gré! Leuk met deze kleurtjes! En ik hoop dat je toch een leuke werkdag hebt, volgens mij liep je niet over van enthousiasme...maar het zal vast wel goed komen!

Groetjes Richtje

Tinie zei

Wat een super idee, geweldige kaart Gré!!! Ziet er heerlijk uit!!

Groetjes Tinie

Rosina zei

Wat een heerlijk mooi kaartje Gré....mmmmmm die lekkere snoepjes erop....die hartjes zijn die echt???? het lijkt er wel op....
groetjes Rosina

Erica ♥ zei

Nou rest papier is bij jou geen
probleem, daar kan jij nog heel wat
kaartjes mee maken hahah.
Ik vind dit kaartje ook heerlijk zoet
geworden ;)
Je link werkt prima !
Ja het was een heel tof en gezellig
weekend, moeten we vaker doen ☺

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,
Lekker, vrolijk kaartje heb je gemaakt en bij Erica, het verslag al gelezen van jullie plezier bij Doe@Ding..werk ze ..liefs van Ans

Patricia zei

Heel leuk je kaart Gre!!!
GR Patricia

Aleida zei

hihi, werk ze!
Je kaart is weer mooi geworden!
Je linkje klopt, het hele verhaal had ik al bij Erica gelezen. Lief dat je haar zo uit de brand geholpen hebt.
groetjes,

Unknown zei

Wat een snoepie Gré, heerlijk roze, om op te vr...n zo leuk! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Letterlijk en figuurlijk een snoepje Gré, het is dat ik nu zo misselijk ben maar anders had ik er meteen trek van gekregen.
Liefs van Anita

Crea Astrid zei

Wat een mooie zoete kaart heb je gemaakt. De snoepjes lijken net echt, als je de kaart in het groot aanklikt. Vind die perzieken ahrtjes ook zo lekker, jammer dat ze niet echt zijn. Je zou er anders zo van gaan snoepen. Hihihi.

Groetjes, Astrid.

Diny zei

Wat een ''lekkere'' kaart heb je gemaakt zeg! Het lijken net echte snoepjes!

Groetjes Diny

Marrie zei

Hallo Gre,

Wat jammer dat wij elkaar niet gezien hebben de volgende keer misschien.
Het was wel erg druk maar wat was er een hoop te zien he.

Wat heb je een lekker kaartje gemaakt en de kaart in het groen hier onder vind ik ook super mooi.

Lieve groetjes Marrie

RosesMarijke zei

Wat een allerliefst kaartje! xx Marijke

Marlies zei

Een mooie vrolijke kaartje, prachtig gemaakt in mooie kleuren! groetjes, Marlies

janet zei

een lekker vrolijk kaartje in snoepkleurtjes, leuk!
fijn dat je volger ben geworden op mijn blog, welkom!
groetjes van Janet
(janetsnoek.blogspot.com)

Riet zei

Een mooie kaart Gre.

Liefs Riet.

Danoesja zei

Hoi Gré

Wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt (ik loop echt achter) en jullie creatie van riverdale is echt super, heel mooi is die tekst.
Ik zag bij Erica ook dat jullie een heel gezellig weekend hebben gehad, daar kan je nog lekker lang van nagenieten.

Lieve groetjes
Danoesja

Unknown zei

Schattig kaartje Gré om te smullen.

Liefs Suze