vrijdag 15 maart 2013

lief poesje

een lief poesje wilde dit kaartje eigenlijk voor de kanjers maken maar mijn zusje is jarig en zij is helemaal gek op katten dus ik vond het wel leuk voor haar het standaartje is gemaakt van een grand nestabilitie verder heb ik gewoon rest papier uit de bak gebruikt de vierkante mal heb ik gewoon zo gekocht ik denk md maar weet het niet zeker ik heb van die fijne opberg bakken en gooi alle verpakking weg jammer maar ik ga ze wel weer bewaren het parasolletje is wel van marianne disign een creatables het plaatje is van studio light en het stempeltje er is er een jarig hoera hoera is ook van sl ik laat ook de achterkant even zien jaja ik zit al over de honderd volgers wat is dat leuk heb er weer 3 nieuwe volgers bij heel erg welkom en verder heb ik nog een mededeling voor de mensen die denken dat ik nog steeds op de tuinstoelen zit nee hoor vandaag zijn de meubels bezorgd heerlijk kunnen we weer bankhangen ik wens iedereen een heel erg fijn freubelweekend ik moet werken het weekend heel erg bedankt voor de lieve berichtjes we lezen ze heel erg graag lieve freubelgroetjes van Gré

25 opmerkingen:

Mihaela zei

Beautiful shape for your card, love the umbrella!

Richtsje zei

Prachtige kaart Gré, heel mooi ook met deze kleuren! Het parasolletje staat ook op mijn verlanglijstje...schitterende mal! En jij hebt er een mooi geheel van gemaakt! Lekker genieten van je vrije dagen!

Groetjes Richtje

Liesbeth zei

Wat een mooi modelletje heb je gemaakt Gré. erg mooi geheel.
gr. Liesbeth

Erica ♥ zei

Het leukste nieuws is natuurlijk dat
je je tuinstoelen lekker naar buiten
kan gooien nu en in het voorjaar
weer op kan gaan zitten als je
lekker van het zonnetje gaat
genieten !
Wat heerlijk toch dat je meubels er
nu zijn.
Je kaartje is ook een lieffie, leuk
modelletje, en wat leuk dat je de
achterkant ook laat zien ;) ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,
wat een mooi paars kaartje heb je gemaakt, leuk parasolletje en lief plaatje..schattig...liefs van Ans

Patricia Wanten zei

Leuke kaart, Gré. Mooie kleuren en schattig prentje. Ook de achterkant is mooi afgewerkt. Leuk dat je weer heerlijk op de bank kan hangen.
Groetjes
Patricia

Unknown zei

Schitterende kaart Gré, hier zal je zusje vast blij mee zijn, zo lief het parasolletje achter het poezen plaatje top.

Lieve groetjes Suze

esmee zei

een lief kaartje

Neline zei

wat een lief kaartje zeg!
groetjes
Neline

Rosina zei

Een heel lief kaartje Gré...leuk grappig plaatje met dat poesje en die naaldhakken...en die parasolstans is ook toppie!!!
groetjes en een fijn weekend
Rosina

jolanda zei

mooie kaart

Diny zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
Lief dat poesje.

Groetjes en een fijn werk-weekend,
Diny

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Gré, zo lief met dat poesje, een toppertje weer. En wat fijn dat vandaag jullie meubels zijn bezorgd, dat wordt genieten dit weekend.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Lia zei

Wat een schattig kaartje zeg,
groetjes Lia

marian zei

Het is een mooi kaartje en het model is ook zo leuk.
Groetjes Marian

Aleida zei

Een heel mooi kaartje! Heel leuk model en het plaatje is om op te vreten.
Fijn dat je weer een bank hebt om op te zitten. Dat zal toch wat comfortabeler zitten.
groetjes,

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een schattig kaartje, heel mooi.

groetjes jolande

Willy's creations zei

Ziet er schattig uit.

Groetjes,Willy

Antoinette Voorn zei

Heel lief en schattig kaartje , mooie kleurtjes! En geniet van je meubeltjes!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Patricia zei

Super schattige kaart Gre!!!
Gr Patricia

Hennie Kloppenburg zei

Wat een leuk model kaart, ziet er mooi uit!
gr. Hennie
www.kreatrends.blogspot.nl

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kart heb je gemaakt. Weer erg mooi van kleur. mijn favoriete kleur met kaarten maken.

Hoe zit je bank?
Ik was Zaterdags naar Doe@ding geweest. We hebben elkaar misgelopen, want zoals ik gezien had was jij op Zondag geweest!!!
Ik ben wel komende Donderdag t/m Zaterdag in 's Hertogenbosch bij de stand van Hobbidee Breda nr. 235.

Groetjes, Astrid.

Maia zei

Schattig dat katje Gre!
Wat een mooie lentekleuren ook!
Morgen ga ik je candy op mijn blog zetten hoor, proficiat!
Groetjes Maia

Unknown zei

Wat een enig kaartje Gré, zulke lieve kleurtjes en dat modelletje is geweldig! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl