vrijdag 22 maart 2013

lente kaartje

dit kaartje heb ik voor een speciaal iemand gemaakt toevallig is ze morgen jarig alvast gefeliciteerd meis jammer dat ik niet om de hoek woont anders had ik een lekker bakkie bij je gehaald ook heb ik dit kaartje voor kleurenfestijn gemaakt daar vragen ze een lente kaartje maar ook voor n k u daar hebben ze een leuke sketsch dus ja 2 vliegen in 1 klap moet zeggen dat het lang geleden is dat ik aan een challenge meedeed ook de binnenkant is gedaan met alletwee een nederlandse stempelhet papier wat ik gebruikt heb is van pion de mal van md takjes en bloemetjes uit eigen voorraad het plaatje is van janet k en heb ik op canvas uitgeprint zo dat was het kaartje weer nu even over de candy ik geef geen taart als candy weg maar scrapspulletjes er zijn mensen die denken dat ze een taart kunnen winnen haha past toch niet door de brievenbus verder wil ik mijn nieuwe volgers een warm welkom heten en wens ik jullie een heel fijn freubelweekend ik moet werken dus ik freubel volgende week wel weer lieve groetjes van gré http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/ sorry lukte net niet

21 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Gré,
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor..Erica..denk ik, super dat plaatje, de mooie mal en de leuke binnenkant..liefs van Ans

Cora Schram zei

Hoi Gre,
Ik vind je kaartje enig. En wat een schattig plaatje heb je gebruikt.
Ik wist niet eens dat het kon, printen op canvas.
Weer wat geleerd.

Groetjes Cora

Neline zei

Prachtige kaart heb je weer gemaakt!!!Lief plaatje ook gebruikt.
groetjes
Neline

Antoinette Voorn zei

Hij is prahtig!

Gr Antoinette

Erica ♥ zei

Oohh Gré, hoe ik nu op je blog terecht kom weet ik ook niet,
maar ik zie dat ik dat niet had moeten doen...
Hihihi nee hoor.
Je kaartje is vandaag binnen gekomen,
maarrrr ik heb nog geen een envelop
open gemaakt, dus nu is het geen
verrassing meer..
Schitterend Gré, helemaal mijn kleur dat paars !
Ja je bent altijd welkom voor een bakkie, je weet het,
maar die verdomde afstand ook, grrr.
Het gebak staat in elk geval klaar ☺
We spreken elkaar nog ;)

Liefsssssss van Erica ♥

Erica ♥ zei

Enne,,, super dat je meedoet met
de Challenge bij Kleurenfestijn.
Moet je vaker doen, is zo leuk !!

xox liefssss

Diny zei

Wat een leuke lente kaart Gre!
Ook de binnenkant heb je mooi gedaan.
Ik vind het papier heel erg mooi!

Groetjes Diny

jolanda zei

mooie kaart

marian zei

Wat heb je de binnenkant ook mooie gedaan. Hele mooie kaart.
Groetjes Marian

Rosina zei

Wat een beauty van een kaartje Gré....is richting zeeland gestuurd volgens mij....
Wat een leuke mallen heb je gebruikt zijn die ook van Marianne Design???
Ik zal dadelijk eens wat webshops gaan bekijken....ik moet nog cuttlebugplaten kopen....mijn B platen staan bijna helemaal bol, vandaag of morgen is het knak ....en dat moeten we niet hebben....
Groetjes en fijn weekend Rosina

Aleida zei

Ik wou net zeggen dat ik niemand ken die morgen jarig is ;-) maar ik las dat Erica al langs geweest was. Inderdaad jammer van de afstand. Konden wij ook maar digitaal bij elkaar koffie kunnen drinken...... *zucht* Misschien ook maar goed, anders zouden we nergens meer aan toe komen.
groetjes,

Patricia Wanten zei

En de mijne gaat te laat komen bij Erica. Haar eigen schuld moet ze maar niet zo stiekem doen. Deze is super mooi. Prachtige prent en mooie mallen heb je gebruikt. Jammer dat ik pas in Januari jarig ben. En die taart, dat gaat prima hoor door de brievenbus, eerst de slagromm en dan kleur per kleur. Komt wel in orde.
Groetjes

Patricia

Anita Meijer zei

Wat is je kaartje schitterend Gré en voor wie zal die nu zijn hahaha, laat me raden voor Erica misschien. Ze zal hem zekers te weten fantastisch vinden, de mijne is vandaag op de bus gegaan in de hoop dat hij precies op haar verjaardag zal aankomen.
Liefs van Anita

Riet zei

Wat een schitterende kaart Gre.

Liefs Riet.

Jopie zei

Wauw Gré wat heb ik weer veel mooie kaarten bij je gezien en deze is ook weer prachtig gemaakt wat ben je toch een creatief mens. Bedankt voor je reactie bij mij. Ik wens je een fijn weekend.
lieve groetjes jopie

Danoesja zei

Hoi Gré

Wat een schitterend kaartje met dat mooie plaatje.

Lieve groetjes
Danoesja

Richtsje zei

Schitterend kaartje Gré! Prachtige kleuren en leuk dat je weer eens een uitdaging aangaat! Succes met dit mooie kaartje!

Groetjes Richtje

Unknown zei

Daar gaat de jarige onwijs blij mee zijn Gré, wat een schat van een kaart heb je voor haar gemaakt, heel erg lief! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Kaartenkraam zei

Het is een plaatje van een kaart, prachtig kader om het schitterende plaathje heen!

groetjes van Ank

inge zei

Hoi Gre,
Ik vind jouw kaartje prachtig hoor! Zou je nog wel even een link naar het blog van de Nederlandse Kaarten uitdagingen in je verhaaltje willen plaatsen? Dan pas doe je ook mee voor de prijzen.

Groetjes Inge
Ik heb ook een candy in de verloting .
http://www.ingescreaties.blogspot.nl/2013/03/candy-time.html

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt Gré, super kleurtjes ook.
bedankt ook voor het meedoen bij de NKU.
groetjes Liesbeth